Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2013 19:04 - За силата на косата
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2841 Коментари: 9 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Малко насоки за този наш "атрибут", косата:

За силата на косата

...



Гласувай:
11



1. vmir - Понеже си хубава жена, а безжалостно ми напомняш,
04.11.2013 20:00
че безвъзвратно съм изгубил естествената украса на главата си, мой дълг е да ти заявя, че уводът ти е крайно неуместен. Ще ти обясня защо, но само ако ме запиташ, в противен случай няма да обеля и зъб.
цитирай
2. magicktarot - Вмире, благодаря ти, ще ми бъде интересно! :)
04.11.2013 21:13
Хем ще видя различно от моето обяснение, хем то ще бъде изказано от човек, който не се влияе от труднообуздаемата си коса! :)))
цитирай
3. vmir - Всъщност, нещата с властта и ставащото около нея могат да бъдат обяснени далеч по-просто от сложностите,
04.11.2013 22:59
които витаят около тях. Успешната власт изисква успешен контрол, т.е. ефективен контрол, който обаче не се възприема като непосилна тирания или ненужни ограничения върху изявите на индивида, защото няма власт, която да издържа неограничено продължително на недоволство, без значение основателно или не.

И тук се явява простото емпирично правило, че 100% контрол върху който и да било процес или не е възможен, или такъв би изисквал практически непосилни властови и материални ресурси. Защо “практически непослни” ли? Защото броя на процесите, за които може да се търси отговорност от властта е практически неограничен и възможностите за критика към властта също са неограничени и дори нарастват с нарастване на усърдието, работоспособността и решаването на проблемите от управляващите.

Накратко казано, ефективността на управлението не е нито в броя, нито в тежестта, нито в степента на решаване на проблемите, а в динамичното равновесие между всичко това и цената, която всичко това ще струва на обществото. Ето защо, ако властта не изразходва ресурсите така премерено, за да осигури оптимален баланс на това динамично равновесие, дори и чудеса да постигне в решаването на някои проблеми, ще бъде подложена на сериозни критики заради изострянето на други проблеми.
И това е фундаменталната причина, че например сивия сектор на икономиката ще е вечен и дори възприеман от мнозина като полезен за икономиката.

Съществената разлика е в това, че докато в една държава сивия сектор е 50%, в друга е 5%. Заинтересованите от съществуването му обаче представят своите 50% за по-безобидни и незначителни дори от там, където той е 0.5%. При успех на които, солидарността и подкрепата на антиправителствените сили за тях става толкова съществена, че всички властови ресурси да бъдат съсредоточени върху ограничаване на сивия сектор, едва ли ще съумеят да го ограничат под 5%, въпреки, че останалите проблеми ще се задълбочат. А в този случай и златното руно няма да им помогне особено да удържат властта си.
цитирай
4. magicktarot - Благодаря, Вмире! :)
04.11.2013 23:59
Разбирам ги и аз така нещата, просто в "увода" се бях центрирала върху икономически ефект единствено - и се чудя, дали наистина има на света държава, в която приходите от наркотици, проституция, оръжие (незаконно) са само 0,5 % или 5 % от икономиката на съответната държава (и подобни дейности) - това визирах под незаконни дейности. :)
цитирай
5. vmir - 4. magicktarot,
05.11.2013 01:28
magicktarot написа:
Разбирам ги и аз така нещата, просто в "увода" се бях центрирала върху икономически ефект единствено - и се чудя, дали наистина има на света държава, в която приходите от наркотици, проституция, оръжие (незаконно) са само 0,5 % или 5 % от икономиката на съответната държава (и подобни дейности) - това визирах под незаконни дейности. :)


Надявах се да не ги разбираш, защото исках да ти го върна за украската на главата. Уви, няма я, няма и да я има никога повече, и мисълта за това ме доведе до желанието да ти омаловажа косата. Ти пък ме блъфира, но косата ти си заслужава и затова съм длъжен да се примиря.
Жива и здрава, дето се вика. Обичам хубавите и умни жени. :)
цитирай
6. magicktarot - Вмире, ще ме сбъркаш! :)))) Благодаря ти отново,
05.11.2013 07:48
и да подчертая - в поста казвам хубави неща за хората, изгубили украсата на главата си! :)
цитирай
7. milady - Привет на Хубавите и...Умнните..тук се спрели:)))
05.11.2013 11:35
тъЙ. ...като и аз съМ..тук.хаха
да кажаа ..една изтъркана мъдрост..
хуБАВА ,Умнаа ,или...простоо..
ОПАСНААА !!??
обичаам те,..сестро!!

http://youtu.be/czI_F7GoAlQ
цитирай
8. vmir - 6. magicktarot,
05.11.2013 11:46
magicktarot написа:
и да подчертая - в поста казвам хубави неща за хората, изгубили украсата на главата си! :)


Благодаря ти, значи! :)
цитирай
9. magicktarot - Лейди Юлия, как ме трогна! И аз те обичам!
05.11.2013 13:42
Благодаря ти! <3 <3 <3
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2718873
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953