Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2014 10:42 - Не моето
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 3028 Коментари: 15 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Мъглата е гъста, бяла, красива. Разстлала се е в подножието на хълма пред мен. Но се движи. Живописното плато бавно изплува от прегръдката й и слънчевата ласка го развеселява. Мъглата отстъпва.
    Ще легне в нечии мисли, ще охлади нечие сърце.
    Но не моето.
    Аз днес съм щастливо изкъпана с ароматен бавен ленив предиобеден душ. Не бързам за никъде. Изритала съм от ума си проблемите и кофти настроенията. Допивам кафето и ще изляза на разходка с шопинг.
    Мммммм....удоволствие...
    Какво се случва в блогбегето напоследък? Голяма скука.


image



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Някой трябва да
02.05.2014 10:49
ти вземе банята! Впрочем, честита баня! Майтап бе, Уили!
цитирай
2. joysii - ти вземе банята! Впрочем, честита ...
02.05.2014 11:29
apostapostoloff написа:
ти вземе банята! Впрочем, честита баня! Майтап бе, Уили!

............
Ще. Без майтап, Уили.:):):):):)
Толи, здрасти.
И като докоснахме темата - за добро разположение на духа, радост и спокойствие в дните, добре е "душ-секс-душ" в този, и дори в малко разместен ред, винаги да са някъде наоколо....:):):):):)
цитирай
3. furiika - аааааа:)))))
02.05.2014 11:43
и аз искам такива дънкиии:)))))))
цитирай
4. axlaxl - ха ха !
02.05.2014 12:53
ха ха !
цитирай
5. makont - В такъв случай те оставяме в ръцете на слънчевата ласка
02.05.2014 13:30
и разпускане с шопинг. Усмивки, Джойс! Ти умееш да изживяваш мига.
цитирай
6. joysii - и аз искам такива дънкиии:)))))...
02.05.2014 14:00
furiika написа:
и аз искам такива дънкиии:)))))))

========
Шопингът върши чудеса!
Много харесвам тази снимка. Чак я откраднах от интернет за да я пльосна тук.
Но поне не слагам на мацето име и не му приписвам чужда биография,все пак,нали.
Фури,такива дънки ще ти отиват!
цитирай
7. joysii - ха ха !. . . . . Здрасти. Би могла да ...
02.05.2014 14:02
axlaxl написа:
ха ха !

.....
Здрасти. Би могла да бъдеш по-словоохотлива. Да вържем диалог. Но ти винаги избягваш разговори с мен. Е, причината е известна на всички-страхуваш се. Нормално е. Разбирам те. Тъповатичка си.
Поздрави.
цитирай
8. joysii - и разпускане с шопинг. Усмивки, ...
02.05.2014 14:04
makont написа:
и разпускане с шопинг. Усмивки, Джойс! Ти умееш да изживяваш мига.

...........
Мерси,Маки мила.
А ти умееш прекрасно да разказваш за миговете.Слънчево да ти е днес!
цитирай
9. apostapostoloff - Душът е повече от задължителен,
02.05.2014 16:56
когато сексът е орален!
цитирай
10. joysii - когато сексът е орален! =====...
02.05.2014 18:55
apostapostoloff написа:
когато сексът е орален!

===========
Любов се прави на чисто.И без задръжки. Сааамо удоволствия....ох!
цитирай
11. joysii - Джойсиии, много свеж пост! Аз ...
02.05.2014 20:44
sanyko написа:
Джойсиии,много свеж пост!
Аз също писах за дупета,но повярвай ми не бях видяла блога ти.
Както и да е,желая ти хубави празници,по-малко скука и достатъчно секс.Целувки,скъпа:)

==========
И за теб така, Сани! През празниците да се чувстваш доволна и щастлива.
Гина пак пише простотии за мен. Но на кой му пука?Никой не я чете и не се впечатлява, защото нейната стъкмистика е очевидна, а недодяланите й лъжи отдавна вече са ужасно досадни.
цитирай
12. joysii - Сори, но пак ще постна тук едно ко...
02.05.2014 21:48
Сори,но пак ще постна тук едно коментарче от при Гинаaxlaxl,че ми ги трие всичките:
"Просто съвпадение-доста просто наистина.
Е,и?
Стъкмистики и лъжи. На кой му пука?
Ти по-добре помисли за своите проблеми-още ли крадеш детски снимки от интернет?Приписваш ли им още биографии и роднини,и професии...?Още ли злословиш за хорските деца?
Заради теб никой в този сайт не смее да публикува снимка на детето си. Само ти го правиш на спокойствие."
..................
Тя наистина посяга на деца-клюкари, злепоставя,лъже-отврат.
цитирай
13. tit - готин пост, Джойс!:))
02.05.2014 22:59
Не обичам шопингът. Когато се шматкам, ръцете ми трябва да са свободни...само едни цигари в десния джоб и неква банкнота в левия!:))
цитирай
14. joysii - Не обичам шопингът. Когато се шм...
03.05.2014 10:36
tit написа:
Не обичам шопингът. Когато се шматкам, ръцете ми трябва да са свободни...само едни цигари в десния джоб и неква банкнота в левия!:))

============
О, да, Тити, така е най-кефско-да се разхождаш със свободни ръце. Човек се чувства волен и неограничен.
Нали затова сега премятаме чантите през глава-така ръчичките ни са свободни.
Поздрави,миличко!
Банкнотата - тя е най-важното....:):):):):)
цитирай
15. joysii - Много се извинявам за тази досадна ...
03.05.2014 12:51
Много се извинявам за тази досадна практика напоследък, но се налага да пействам тук коментарите си от при Гина axlaxl, защото тя непрекъснато ги трие.Пита ме някакви тъпотии и аз й отговарям:
"Човек с малко акъл и сам ще се досети,но на теб ще обясня, като искаш толкова много-текстчето за рокличката е написано много преди дамата да го публикува във фейс, и е публикувано НЕ САМО в блог.бг.Ако леля ми публикува във фейс някое прекрасно стихотворение на Осичката,примерно, ти веднага ли ще лепнеш на скъпата ни Осичка името на леля ми?
.................
А сега ти да ми обясниш всички лъжи свързани с профил Джойси, които разпространяваш в тоя тъпанарски сайт.
Налага се да ми обясниш още, защо злоупотребяваш с данни откраднати от фейсбука на някаква непозната жена.
Това, което ти наричаш факти е просто стъкмистика, плод на вманиаченото ти въображение.
Сега ако изтриеш и този коментар, аз със сигурност ще знам,че съм нацелила десетката - т.е.-казала съм ти истина,която те плаши до смърт и не можеш да си позволиш да я публикуваш.
Поздрави."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406663
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031