Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
22.05.2015 06:14 - ТРАГЕДИЯ
Автор: apostapostoloff Категория: Забавление   
Прочетен: 1027 Коментари: 0 Гласове:
-20

Последна промяна: 22.05.2015 06:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

                                                        СПОЛЕТЯ МЕ БЕДА!


                              image

 

Голяма беда ме сполетя, голяма! Гаджето ме изрита, би ми дузпата, плю ми под обашката. Каза, че съм бил гнил интелигент. От ония, най- лошите. Дето си мият зъбите и спят с пижама.

 

Като се хвана за тая пижама... Големи неудобства и грижи съм и създавал, защото след ставане не съм си сгъвал пижамата. Освен това ме упрекна, че пижамата ме била измъдила и аз вече не съм можел да я таковам като хората.



                                   image

 

Накрая ме закла с твърдението, че съм я излагал, защото съм се показвал по потник на прозореца. А думата „потник“ сама по себе си била най- грозната дума в българския език.

 

Такива ми ти работи... Остави ме на улицата тая куха лейка. Сега трябва да си търся друга джофра. Какъвто съм си Марко Тотев, пак ще налетя я на някоя селска пръчка, я на някой киликанзер, ама нейсе, запуши го...

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net                    




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190373
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575